ছুৰা আবাছা-৮০:১-২ত উল্লেখ কৰা "তেওঁ"কোন?

ছুৰা আবাছা-৮০:১-২ত উল্লেখ কৰা "তেওঁ"কোন?
।।।
ছুৰা আবাছা-৮০:১-২ত উল্লেখ কৰা "তেওঁ"কোন? মহম্মদ(আ:ছা:) নেকি? 'শ্বান-ই নুজুল' আৰু "কোৰআন বোধ"ত(screen shot available🐞) তেনেকৈয়ে উল্লেখ কৰিছে। কি মাৰাত্মক ভুল!!পষ্ট চাওঁক।
["৪৮:আল-ফাতাহ"ৰ ভিডিঅ' প্ৰকাশ পাইছে; কিন্তু তাক চোৱাৰ আগতে ইয়াত দিয়া লিখনিখিনি বুজি ল'ব। নহ'লে ভিডিঅ'টো নুবুজিব। কাৰণ কোৰআনত আল্লাহে দিয়া শিক্ষা "বিনা হাদিসে/মছলাৰে কোৰআন বুজিব নোৱাৰে" মানি লোৱা সকলৰ ভৰিৰ তলৰ মাটি নাইকিয়া হ'ব।]
।।।
🟢৮০:১-২
 عَبَسَ وَتَوَلَّىٰ
তেওঁ বিৰক্তি প্ৰকাশ কৰিলে আৰু মুখ ঘূৰাই ল’লে,
(He frowned and turned away.)
🟢৮০:২
أَنْ جَاءَهُ الْأَعْمَىٰ
তেওঁৰ ওচৰত অন্ধ ব্যক্তিজন অহাৰ কাৰণে।
(When the blind one came to him.)
।।।
🟢Note:
দুৰ্ভাগ্যজনকভাৱে বেছিভাগ ধাৰাভাষ্যকাৰে (commentators) ভাবে যে মহান ৰাছুল মহম্মদে(আ:ছ:) এজন অন্ধ, দুখীয়া কিন্তু সত্য অন্বেষণকাৰীক ভ্ৰু কোঁচাইছিল।  এই মাৰাত্মক ভুলৰ কাৰণ হৈছে, আকৌ এবাৰ, ভুৱা পৰম্পৰাৰ অন্ধ অনুসৰণ(traditions) আৰু শ্বান-ই-নুজুলৰ অনুমান (এটা প্ৰকাশৰ তথাকথিত পৰিস্থিতি/the so-assumed circumstances of a revelation)।

 ছুৰা আবাছাত ভ্ৰু কোঁচাই থকা ব্যক্তিজনৰ নাম উল্লেখ কৰা হোৱা নাই।  তছৰিফৰ জৰিয়তে স্পষ্ট হৈ পৰে যে এজন গৌৰৱান্বিত নেতাই মানুহৰ ওপৰত ভ্ৰু কোঁচাই লোৱাৰ অভ্যাস আছিল (৭৪:২২🪲)। 

'আবাছাই (৮০:১) তেন্তে প্ৰকৃততে অহংকাৰী আৰু সকলোকে সম্বোধন কৰিছে যিসকলে মানুহক আল্লাহৰ ওচৰলৈ নিমন্ত্ৰণ কৰিব বিচাৰে।  এই ঘটনা মহান নবীক আৰোপ কৰা ইছলামৰ বিৰুদ্ধে পুৰণি ষড়যন্ত্ৰৰ ভিতৰত অন্যতম।(Abasa (80:1), then, actually addresses the arrogant and all those who would like to invite people to God. Assigning this incident to the exalted Messenger is one of the old conspiracies against Islam).

আল্লাহৰ ৰাছুলসকলে সদায় দুখীয়া, অক্ষম, বঞ্চিতসকলক বিশেষ গুৰুত্ব দিছিল আৰু অভিজাত শ্ৰেণীৰ হেঁচাত পৰিও সদায় তেওঁলোকক ঘূৰাই দিবলৈ অস্বীকাৰ কৰিছিল।  [৬:৫২, ৮:৬২, ১১:২৭, ১৮:২৮, ২৬:১১১](তলত আয়াতবোৰ দিয়া আছে)

 এনে গুৰুতৰ ভ্ৰান্তিৰ আন এটা উদাহৰণ ২৪:১১ নং চুৰা আন-নুৰৰ বেছিভাগ ব্যাখ্যাতে পোৱা যায়(🩸), য’ত কোনো নাম বা আনকি ইংগিতও দিয়া হোৱা নাই, তথাপিও বেছিভাগ ধাৰাভাষ্যকাৰে জোৰ দি কয় যে ই মুমিনসকলৰ মাতৃ আইছা।  কাক নিন্দা কৰা হ’ল!  - আকৌ 'শ্বান-ই নুজুল' ধাৰণাটোৰ বাবে।
(Unfortunately, most commentators maintain that the exalted Messenger frowned upon a blind, poor but sincere seeker of the truth. The reason for this grievous mistake is, once again, blind following of false traditions, and the conjecture of Shan-e-Nuzool (the so-assumed circumstances of a revelation).

Surah ‘Abasa does not name the person who frowned. Through Tasreef, it becomes obvious that a proud Qureshite leader was in the habit of frowning at people (74:22). Hadith names him as an archenemy Waleed bin Mugheera. ‘Abasa (80:1), then, actually addresses the arrogant and all those who would like to invite people to God. Assigning this incident to the exalted Messenger is one of the old conspiracies against Islam.

God’s Messengers invariably paid special attention to the poor, the disabled, the deprived, and always refused to turn them away even though pressured by the elite to do so. [6:52, 8:62, 11:27, 18:28, 26:111]

Another example of such obnoxious fallacy is found in most expositions of Surah 24, An-Noor, in which no names or even a hint is given, yet most exponents insist that it was the mother of believers, Ayesha r.a. who was slandered! - Again because of the ‘Shan-e Nuzool’ conjecture-sa).
___________________________________________
(🪲৭৪:২২
ثُمَّ عَبَسَ وَبَسَرَ
তাৰ পিছত সি ভ্ৰূঁ কোচ খুৱালে আৰু মুখ বিকৃত কৰিলে।
.
৬:৫২
وَلَا تَطْرُدِ الَّذِينَ يَدْعُونَ رَبَّهُمْ بِالْغَدَاةِ وَالْعَشِيِّ يُرِيدُونَ وَجْهَهُ ۖ مَا عَلَيْكَ مِنْ حِسَابِهِمْ مِنْ شَيْءٍ وَمَا مِنْ حِسَابِكَ عَلَيْهِمْ مِنْ شَيْءٍ فَتَطْرُدَهُمْ فَتَكُونَ مِنَ الظَّالِمِينَ
আৰু যিসকলে নিজ প্ৰতিপালকক পুৱা-গধুলি তেওঁৰ সন্তুষ্টি লাভৰ বাবে প্ৰাৰ্থনা কৰে সিহঁতক তুমি আঁতৰাই নিদিবা। সিহঁতৰ কৰ্মৰ জবাবদিহিতাৰ দায়িত্ব তোমাৰ ওপৰত নহয় আৰু তোমাৰ কোনো কৰ্মৰ জবাবদিহিতাৰ দায়িত্ব সিহঁতৰ ওপৰত নহয়, যাৰ বাবে তুমি সিহঁতক আঁতৰাই দিবা, এনে কৰিলে তুমি যালিমসকলৰ অন্তৰ্ভুক্ত হ’বা।
.
৮:৬২
وَإِنْ يُرِيدُوا أَنْ يَخْدَعُوكَ فَإِنَّ حَسْبَكَ اللَّهُ ۚ هُوَ الَّذِي أَيَّدَكَ بِنَصْرِهِ وَبِالْمُؤْمِنِينَ
আৰু যদি সিহঁতে তোমাক প্ৰতাৰিত কৰিব বিচাৰে তেন্তে তোমাৰ বাবে আল্লাহেই যথেষ্ট, নিশ্চয় তেওঁ তোমাক নিজ সহায়ৰ দ্বাৰা আৰু মুমিনসকলৰ দ্বাৰা শক্তিশালী কৰিছে।
.
১১:২৭
فَقَالَ الْمَلَأُ الَّذِينَ كَفَرُوا مِنْ قَوْمِهِ مَا نَرَاكَ إِلَّا بَشَرًا مِثْلَنَا وَمَا نَرَاكَ اتَّبَعَكَ إِلَّا الَّذِينَ هُمْ أَرَاذِلُنَا بَادِيَ الرَّأْيِ وَمَا نَرَىٰ لَكُمْ عَلَيْنَا مِنْ فَضْلٍ بَلْ نَظُنُّكُمْ كَاذِبِينَ
তাৰ পিছত তেওঁৰ সম্প্ৰদায়ৰ কাফিৰ নেতাসকলে ক’লে, ‘আমিতো তোমাক এজন আমাৰ নিচিনাই মানুহ বুলিহে দেখি আছো, লগতে আমি দেখি আছো তোমাক কেৱল সেইসকল লোকেই অনুসৰণ কৰে যিসকল আমাৰ মাজত বাহ্যিক দৃষ্টিতেই অধম আৰু আমি আমাৰ ওপৰত তোমালোকৰ কোনো শ্ৰেষ্ঠত্ব দেখা পোৱা নাই, বৰং আমি তোমালোকক মিছলীয়া বুলি ভাৱো’।
.
১৮:২৮
وَاصْبِرْ نَفْسَكَ مَعَ الَّذِينَ يَدْعُونَ رَبَّهُمْ بِالْغَدَاةِ وَالْعَشِيِّ يُرِيدُونَ وَجْهَهُ ۖ وَلَا تَعْدُ عَيْنَاكَ عَنْهُمْ تُرِيدُ زِينَةَ الْحَيَاةِ الدُّنْيَا ۖ وَلَا تُطِعْ مَنْ أَغْفَلْنَا قَلْبَهُ عَنْ ذِكْرِنَا وَاتَّبَعَ هَوَاهُ وَكَانَ أَمْرُهُ فُرُطًا
আৰু তুমি নিজকে ধৈৰ্যশীল ৰাখিবা তেওঁলোকৰ সৈতে, যিসকলে পুৱা-গধূলি তেওঁলোকৰ প্ৰতিপালকক আহ্বান কৰে, তেওঁৰ সন্তুষ্টিৰ উদ্দেশ্যে; আৰু তুমি পাৰ্থিৱ জীৱনৰ শোভা কামনা কৰি সিহঁতৰ পৰা তোমাৰ দৃষ্টি আঁতৰাই নিনিবা। লগতে তুমি সেই ব্যক্তিৰ অনুসৰণ নকৰিবা—যাৰ অন্তৰক আমি আমাৰ স্মৰণৰ পৰা অমনোযোগী কৰি দিছো, যিয়ে নিজ প্ৰবৃত্তিৰ অনুসৰণ কৰিছে আৰু যাৰ কৰ্ম বিনষ্ট হৈছে।
.
২৬:১১১
۞ قَالُوا أَنُؤْمِنُ لَكَ وَاتَّبَعَكَ الْأَرْذَلُونَ
সিহঁতে ক’লে, ‘আমি তোমাৰ প্ৰতি ঈমান আনিম নেকি অথচ তোমাক কেৱল নিম্নশ্ৰেণীৰ মানুহেই অনুসৰণ কৰিছে’?
.
(🩸=24:1-20 চাব: https://bit.ly/3RPWeJb)
।।।
syedraf #muktabulhussain

Comments

Popular posts from this blog

✔️NO FIVE DAILY PRAYERS IN THE QURAN

Head shaving and Qurbani:

The majority of people are not believers(12:103).Can all those millions of Muslims be wrong?